27. februar 2018

Kursusstrukturen

Her har du et overblik over kursusstrukturen for Serviceskolens forskellige kurser:

(Klik på kurserne for at læse mere)​

Telefonisk kommunikation
Klagehåndtering
Skriftlig kommunikation
Service mindset Profiltyper
Kropssprog i kundekontakten
Salg via kundeservice

 

Målinger og KPI’er i service

Service Mindset er adgangsgivende til de fleste kurser. På “Målinger og KPI’er i service” er det ikke en forudsætning.

 

Vil du gerne modtage vores nyhedsmail?

Her modtager du informationer om kurserne direkte i din mail.

Tilmelding håndteres af Peopleteam, og du vil derfor blive sendt til Peopleteam.dk.

Firmakursus?

Er du interesseret i at sammensætte et firmaforløb? Kontakt da:

Jens Severinsen (Peopleteam)
Mail: jens@peopleteam.dk
Telefon: 42 75 44 14