22. januar 2018

Service Mindset

Kontakt os, hvis du ønsker at høre mere om kurset

På Service Mindset får du et stærkt teoretisk og praktisk fundament til at skabe den bedst mulige serviceoplevelse i enhver kundekontakt.

Efter Service Mindset forstår du DNA’et i den gode serviceoplevelse, og har lært:

  • Hvad er service – set med kundens øjne?
  • De 5 servicevarianter – hvad gør du selv?
  • Service Mindset – hvordan ser det ud i praksis?
  • Introduktion til kundeadfærd – forstå hvorfor kunderne gør, som de gør
  • Hvad er ægte kundefokus – forstå betydningen af at sætte kunden i centrum
  • Peak End Rule – simple greb til den gode kundeoplevelse
  • Sådan håndterer du vanskelige kunder

Service Mindset er for dig, der ønsker at styrke din kommunikation med kunden. Du vil gerne lære redskaber til at omsætte din serviceholdning til konkret adfærd, og vil gerne have nogle tips og tricks til, hvordan du med enkle og praktiske metoder kan skabe bedre serviceoplevelser i den individuelle kundekontakt.

Kurset er praktisk orienteret, og du skal forvente masser af opgaver og aktivitet. Med baggrund i eksempler fra virkeligheden bygger du videre på din egen viden om god kommunikation, så du kan gå direkte hjem og arbejde med teknikkerne i din kontakt med kunderne.

Service mindset supplerer følgende kurser rigtig godt:

Telefonisk kommunikation
Skriftlig kommunikation
Kropssprog i kundekontakten
Profiltyper
Klagehåndtering
Salg via kundeservice
Touchpoints, kunderejser og servicedesign
Relationel koordination i kundeservice
Målinger og KPI’er i service

Nyhedsmail?

Her modtager du informationer om kurserne direkte i din mail.
Tilmelding håndteres af Peopleteam, og du vil derfor blive sendt til Peopleteam.dk.

Firmakursus?

Er du interesseret i at sammensætte et firmaforløb? Kontakt da:

Jens Severinsen (Peopleteam)
Mail: jens@peopleteam.dk
Telefon: 42 75 44 14