7. februar 2020

Kundeservice Teamleder Bootcamp

Få nye redskaber til situationsbestemt ledelse og udvikling af dine medarbejdere i den kundevendte organisation

Kurset kan bestilles som firmakursus og består af 3 kursusdage, gerne med 3-4 uger mellem hver kursusdag, så det tillærte kan afprøves i organisationen,

Kontakt os, hvis du ønsker at høre mere om kurset, og om hvordan vi kan tilpasse det til jeres organisation

På dette kursusforløb lærer du en række helt konkrete teknikker til at udvikle dine medarbejderes kompetencer og motivation inden for rollen som kundeservice medarbejder.

Få adgang til et optaget webinar om kurset her >>

Efter Kundeservice Teamleder Bootcamp kan du forvente følgende:

  • At forstå hvilken adfærd som gør dig til en god leder
  • At forstå at lede situationsbestemt til forskellige profiltyper
  • At kunne anvende psykologiske principper til at skabe bedre rammer for arbejdslivet
  • At kunne arbejde målrettet mod bedre trivsel og samarbejde i dit team
  • At kunne arbejde struktureret med kunderejser og servicedesign
  • At forstå hvordan mennesker lærer bedst
  • At kunne udvikle, planlægge og gennemføre træningsforløb af medarbejdere

På Kundeservice Teamleder Bootcamp v/Serviceskolen.dk får du helt konkrete redskaber og et solidt fundament til at lede medarbejdere i kundeservice eller borgerservice. Indholdet er både relevant for dig som er ny teamleder, og dig som har arbejdet som teamleder i flere år.

Forløbet er opdelt i 3 moduler med indbyggede træningsintervaller, så du har tid til at øve dig med praktiske opgaver i dit eget team. På den måde kommer du til at arbejde konkret med de tillærte metoder, teorier og teknikker.

Indholdet på de 3 moduler er:

Modul 1  Modul 2 Modul 3
  • Principper for god teamledelse
  • Ledelse af forskellige profiltyper
  • Introduktion til god kundedialog og ‘Tak for hjælpen!’
  • Grundlæggende principper for kompetenceudvikling
  • Intro til værdiskabende kundedialog
  • Udvikling af blueprints til egne kundedialoger
  • God og konstruktiv feedback
  • Planlægning og gennemførelse af træning af medarbejdere
  • Kundefokus
  • Relationel koordination og samarbejde
  • Kunderejser og servicedesign
  • Udvikling af service- og evalueringsrammer

Målgruppe:

  • Dig som er helt ny teamleder
  • Dig som har arbejdet som teamleder i flere år, og som godt kunne bruge nye redskaber til at videreudvikle dine medarbejdere
  • Dig som er teamleder i en virksomhed, i borgerservice eller en anden offentlig institution, eller i en IT-helpdesk.

På Serviceskolens teamleder Bootcamp, bliver du præsenteret for både teori og praktisk anvendelige metoder, som både giver dig indsigt og handlingsorienterede redskaber, til at blive en endnu dygtige teamleder. Du kan derfor forvente at du efter de 3 moduler har lært:

  • At forstå hvilken adfærd som gør dig til en god leder
  • At forstå at lede situationsbestemt til forskellige profiltyper
  • At kunne anvende psykologiske principper til at skabe bedre rammer for arbejdslivet
  • At kunne arbejde målrettet mod bedre trivsel i dit team
  • At kunne arbejde struktureret med kunderejser og servicedesign
  • At kunne anvende kundefeedback til at optimere kundeservicen
  • At forstå hvordan mennesker lærer bedst
  • At kunne udvikle, planlægge og gennemføre træningsforløb af medarbejdere

Kontakt os for mere info om kurset >>

 

Vil du gerne modtage vores nyhedsmail?

Her modtager du informationer om kurserne direkte i din mail.

Tilmelding håndteres af Peopleteam, og du vil derfor blive sendt til Peopleteam.dk.

Firmakursus

Er du interesseret i et firmakursus? Kontakt da:

Jens Severinsen (Peopleteam)
Mail: jens@peopleteam.dk
Telefon: 42 75 44 14