7. februar 2020

Kundeservice Teamleder Bootcamp

Få nye redskaber til situationsbestemt ledelse og udvikling af dine medarbejdere i den kundevendte organisation

29. jan., 1. mar. & 6. april 2021 Ballerup Deltagerpris for hele forløbet: 12.995 kr.

Tilmelding foregår gennem Peopleteam, så du vil blive sendt videre til Peopleteam.dk


På dette kursusforløb lærer du en række helt konkrete teknikker til at udvikle dine medarbejderes kompetencer og motivation inden for rollen som kundeservice medarbejder.

Efter Kundeservice Teamleder Bootcamp kan du forvente følgende:

  • At forstå hvilken adfærd som gør dig til en god leder
  • At forstå at lede situationsbestemt til forskellige profiltyper
  • At kunne anvende psykologiske principper til at skabe bedre rammer for arbejdslivet
  • At kunne arbejde målrettet mod bedre trivsel og samarbejde i dit team
  • At kunne arbejde struktureret med kunderejser og servicedesign
  • At kunne anvende kundefeedback til at optimere kundeservicen
  • At forstå hvordan mennesker lærer bedst
  • At kunne udvikle, planlægge og gennemføre træningsforløb af medarbejdere

Datoer for kursusforløbet er:

  • 29. januar: Dag 1
  • 1. marts: Dag 2
  • 6. april: Dag 3

Alle tre kursusdage finder sted kl. 9-16 i World Trade Center i Ballerup.

På Kundeservice Teamleder Bootcamp v/Serviceskolen.dk får du helt konkrete redskaber og et solidt fundament til at lede medarbejdere i kundeservice eller borgerservice. Indholdet er både relevant for dig som er ny teamleder, og dig som har arbejdet som teamleder i flere år.

Forløbet er opdelt i 3 moduler med indbyggede træningsintervaller, så du har tid til at øve dig med praktiske opgaver i dit eget team. På den måde kommer du til at arbejde konkret med de tillærte metoder, teorier og teknikker.

Indholdet på de 3 moduler er:

Modul 1 (29. januar 2021) Modul 2 (1. marts 2021) Modul 3 (6. april 2021)
  • Grundlæggende principper for god ledelse i teamet
  • Ledelse af forskellige profiltyper
  • Positiv psykologi på arbejdspladsen
  • Planlægning i en travl hverdag
  • Effektive mødeafholdelse
 

  • Kundefokus
  • Kunderejser og servicedesign
  • Optimering af kundeservice via kundefeedback
  • Relationel koordination og samarbejde
  • Grundlæggende principper for kompetenceudvikling
  • Udvikling af service- og evalueringsrammer
  • God og konstruktiv feedback
  • Planlægning og gennemførelser af praktisk træning af medarbejdere

Målgruppe:

  • Dig som er helt ny teamleder
  • Dig som har arbejdet som teamleder i flere år, og som godt kunne bruge nye redskaber til at videreudvikle dine medarbejdere
  • Dig som er teamleder i en virksomhed, i borgerservice eller en anden offentlig institution, eller i en IT-helpdesk.

På Serviceskolens teamleder Bootcamp, bliver du præsenteret for både teori og praktisk anvendelige metoder, som både giver dig indsigt og handlingsorienterede redskaber, til at blive en endnu dygtige teamleder. Du kan derfor forvente at du efter de 3 moduler har lært:

  • At forstå hvilken adfærd som gør dig til en god leder
  • At forstå at lede situationsbestemt til forskellige profiltyper
  • At kunne anvende psykologiske principper til at skabe bedre rammer for arbejdslivet
  • At kunne arbejde målrettet mod bedre trivsel i dit team
  • At kunne arbejde struktureret med kunderejser og servicedesign
  • At kunne anvende kundefeedback til at optimere kundeservicen
  • At forstå hvordan mennesker lærer bedst
  • At kunne udvikle, planlægge og gennemføre træningsforløb af medarbejdere

Deltagerpris for hele forløbet: 12.995 kr.

Kontakt os for mere info om kurset >>