23. januar 2018

Gratis seminar: Serviceskolen.dk©

– en introduktion til skolen hvor god service udvikles

Sådan skaber du gode serviceoplevelser gennem din personlige kommunikation med kunderne.

6. marts 2020 i Aarhus – Horisont Hotel & Konference, Agro Food Park 10, 8200 Aarhus N

Tilmelding håndteres af Peopleteam, og du vil derfor blive sendt til Peopleteam.dk.

Hvis du har problemer med din tilmelding, send mail til: info@peopleteam.dk

6. marts 2020 i Aarhus inviterer Serviceskolen.dk© dig til et gratis seminar – et helt nyt dansk koncept inden for positive serviceoplevelser.

På seminaret får du eksempler på hvordan du kan servicere dine kunder, og hvad konsekvensen af henholdsvis god og dårlig kundeservice er. Derudover får du inspiration og konkrete tips hvordan du umiddelbart efter kurset kan styrke din kundeservice. Du kan allerede efter seminaret bruge disse tips til at skabe endnu bedre serviceoplevelser for dine kunder.

08:30 Kaffe med morgenbrød

09:00 Velkommen og scenen sættes

Brian Vang og Johnny Jensen byder velkommen
If it ain’t broke, don’t fix it? Hvad er der egentlig brug for at forbedre?

09:45 Servicevarianter og betydningen for den serviceoplevelse, du skaber

10:20 Pause

10:40 Gennemgang af 4 kurser med helt konkrete teknikker til at skabe gode serviceoplevelser

• Hvad er Service Mindset, og hvordan oplever kunden det?
  • Den telefoniske serviceoplevelse
  • Den skriftlige serviceoplevelse
  • Kropssprog i kundekontakten

Som en forsmag på konceptet giver vi dig gratis én konkret metode fra hvert kursus til at skabe bedre serviceoplevelser. Metoderne kan anvendes direkte i praksis, når du kommer hjem.

11:30 Ledelse af god service

• Kundefokus og relationel koordinering
  • Fra værdi til handling

12:00 Seminaret slutter med frokostsandwich

Kom og hør om Serviceskolen.dk© er relevant for jer. Det er både uforpligtende og gratis.

Målgruppe:

Serviceskolen.dk© er for dig som f.eks. er kundeservicemedarbejder, supporter, arbejder i butik, kørende tekniker, receptionist, ejendomsmægler – kort og godt, for dig som har kundekontakt som en del af dit arbejde. Arbejder du med borgerservice er indholdet også rigtig relevant, da Serviceskolen har fokus på at skabe positive serviceoplevelser, hvilket naturligvis også er vigtigt i kommuner og offentlige institutioner.

Serviceskolen kører også lederkurser, som sikrer det ledelsesmæssige fokus og nødvendige supplement til ændring af medarbejderadfærd. På gratis-seminaret løfter vi sløret for kursusindholdet for både medarbejdere og ledere.