7. februar 2019

Gratis seminar for butikschefer og afdelingsledere: Serviceskolen.dk©

– en introduktion til skolen hvor god service udvikles

Sådan skaber du gode serviceoplevelser gennem din personlige kommunikation med kunderne.

13. September 2019

WTC Ballerup
Borupvang 3, 2750 Ballerup

Tilmelding håndteres af Peopleteam, og du vil derfor blive sendt til Peopleteam.dk. Hvis du har problemer med din tilmelding, send mail til: info@peopleteam.dk

D. 13. september 2019 i Ballerup inviterer Serviceskolen.dk© dig til et unikt gratis seminar omkring et helt nyt dansk koncept inden for positive serviceoplevelser.

På seminaret får du eksempler på hvordan du kan servicere dine kunder, og hvad konsekvensen af henholdsvis god og dårlig kundeservice er. Derudover får du inspiration og konkrete tips hvordan du umiddelbart efter kurset kan styrke din kundeservice. Du kan allerede efter seminaret bruge disse tips til at skabe endnu bedre serviceoplevelser for dine kunder.

08:30 Kaffe med morgenbrød

09:00 Velkommen og scenen sættes

Brian Vang og Johnny Jensen byder velkommen
If it ain’t broke, don’t fix it? Hvad er der egentlig brug for at forbedre?

09:45 Servicevarianter og betydningen for den serviceoplevelse, du skaber

10:20 Pause

10:40 Gennemgang af konkrete teknikker til at skabe gode serviceoplevelser

• Hvad er Service Mindset, og hvordan oplever kunden det?
  • Cockpit-testen til tryghedsskabende kommunikation
  • Præcis og entydig kommunikation i butikken
  • Kropssprog i kundekontakten

De konkrete teknikker er uddrag fra vores kursusportefølje, og hver teknik kan anvendes direkte i praksis, når du kommer hjem.

11:30 Ledelse af god service

• Kundefokus og relationel koordinering
  • Fra værdi til handling

12:00 Seminaret slutter med frokost

Kom og hør om Serviceskolen.dk© er relevant for jer. Det er både uforpligtende og gratis.

Målgruppe:

Seminaret er målrettet butikschefer, koordinatorer, souschefer, afdelingsledere og andre med ledelsesansvar i detailbranchen. Især supermarkeder og specialbutikker kan få stor gavn af teknikkerne.

Gratis-seminaret gennemgår overvejende teknikker, der er relevante for dine medarbejdere, men vi løfter også sløret for kursusindholdet for lederkurser, som sikrer det ledelsesmæssige fokus og nødvendige supplement til ændring af medarbejderadfærd.