27. februar 2018

Målinger og KPI’er i service

Mange kundevendte funktioner har behov for at måle performance og kundetilfredshed.
Men samtidig opleves det ofte som en svær disciplin. For hvad skal man man måle på, hvordan skal det gøres, og hvad skal man helt konkret bruge målingerne til?

Et fejlagtigt setup i KPI’er eller målinger kan i bedste fald resultere i spildt tid og resultatløs indsats. Men et kendt ordsprog lyder ”du får, hvad du måler på”, så hvis målingerne gennemføres uhensigtsmæssigt, kan det i værste fald medføre uønsket adfærd, micromanagement og tabte kunder.

På kurset ”Målinger og KPI’er” lærer du de nyeste teknikker og metoder inden for:

  • Måling af kundeloyalitet
  • CEM – Customer Emotions Management
  • Sammenhæng mellem kundeoplevelse og økonomi
  • Double Feedback Loop – omsæt målinger til handlinger
  • Predictive Analysis – forudse fremtiden
  • Multikanal-målinger
  • Målinger af oplevelser hos loyale såvel som tabte kunder

Alt, hvad du lærer på kurset er baseret på seneste videnskabelige undersøgelser af, hvilke KPI’er og målinger, der skaber det største udbytte.

Målgruppen for kurset er ledere og teamledere af kundevendte funktioner – og det er en klar fordel, hvis du har et ønske om at optimere dine kunders oplevelse af jeres serviceniveau baseret på måling, rapportering, analyse og kontinuerlige forbedringer.

Vi anbefaler at have deltaget på Service mindset for at kunne deltage på dette kursus. Det er dog ingen forudsætning for deltagelse.

Vil du gerne modtage vores nyhedsmail?

Her modtager du informationer om kurserne direkte i din mail.

Tilmelding håndteres af Peopleteam, og du vil derfor blive sendt til Peopleteam.dk.

Firmakursus?

Er du interesseret i at sammensætte et firmaforløb? Kontakt da:

Jens Severinsen (Peopleteam)
Mail: jens@peopleteam.dk
Telefon: 42 75 44 14