27. februar 2018

Salg via kundeservice

Det relationsskabende salg med respekt for kunden

For mange mennesker er der en klar skillelinje mellem service og salg. Service hjælper folk mens salg gør det modsatte og ”prakker folk noget på”. På kurset hos serviceskolen.dk arbejder vi med mindset og udfordrer den gængse service ≠ salg tankegang.

Når dagen er omme har du lært:

    • At arbejde med ikke erkendte behov.
    • Agere proaktivt i en service situation.
    • At identificere købs- servicesignaler.
    • Eventyrsmodellen.
    • EFU modellen.
    • Proaktivitetstragten så salg bliver service.

Kunderne vil elske det, firmaet vil elske det og du vil elske det når kunderne får mere end de beder om og siger ”tusind tak bagefter.”

For at kunne deltage på dette kursus skal du have gennemført: Service mindset

Vil du gerne modtage vores nyhedsmail?

Her modtager du informationer om kurserne direkte i din mail.

Tilmelding håndteres af Peopleteam, og du vil derfor blive sendt til Peopleteam.dk.

Firmakursus?

Er du interesseret i at sammensætte et firmaforløb? Kontakt da:

Jens Severinsen (Peopleteam)
Mail: jens@peopleteam.dk
Telefon: 42 75 44 14