23. januar 2018

Gratis seminar: Serviceskolen.dk©

– en introduktion til skolen hvor god service udvikles

Sådan skaber du gode serviceoplevelser gennem din personlige kommunikation med kunderne.

 

 

 

 

 

 

13. december 2018 inviterer Serviceskolen.dk© dig til et gratis seminar – et helt nyt dansk koncept inden for positive serviceoplevelser.

På seminaret får du eksempler på hvordan du kan servicere dine kunder, og hvad konsekvensen af henholdsvis god og dårlig kundeservice er. Derudover får du inspiration og konkrete tips hvordan du umiddelbart efter kurset kan styrke din kundeservice. Du kan allerede efter seminaret bruge disse tips til at skabe endnu bedre serviceoplevelser for dine kunder.

Program

08:30 Kaffe med morgenbrød

09:00 Velkommen og scenen sættes

Brian Vang og Johnny Jensen byder velkommen
If it ain’t broke, don’t fix it? Hvad er der egentlig brug for at forbedre?

09:45 Servicevarianter og betydningen for den serviceoplevelse, du skaber

10:20 Pause

10:40 Gennemgang af 4 kurser med helt konkrete teknikker til at skabe gode serviceoplevelser

  • Hvad er Service Mindset, og hvordan oplever kunden det?
  • Den telefoniske serviceoplevelse
  • Den skriftlige serviceoplevelse
  • Kropssprog i kundekontakten

Som en forsmag på konceptet giver vi dig gratis én konkret metode fra hvert kursus til at skabe bedre serviceoplevelser. Metoderne kan anvendes direkte i praksis, når du kommer hjem.

11:30 Ledelse af god service

  • Kundefokus og relationel koordinering
  • Kunderejsen og Service Design
  • KPI’er og målinger
  • Fra værdi til handling

12:00 Seminaret slutter med frokost

Kom og hør om Serviceskolen.dk© er relevant for jer. Det er både uforpligtende og gratis.

Målgruppe:

Serviceskolen.dk© er for dig som f.eks. er kundeservicemedarbejder, supporter, arbejder i butik, kørende tekniker, receptionist, ejendomsmægler – kort og godt, for dig som har kundekontakt som en del af dit arbejde.

Serviceskolen kører parallelle lederkurser, som sikrer det ledelsesmæssige fokus og nødvendige supplement til ændring af medarbejderadfærd. På gratis-seminaret løfter vi sløret for kursusindholdet for både medarbejdere og ledere.

Sted:

World Trade Center, Ballerup
Borupvang 3, 2750 Ballerup (Find vej)

 

 

Tilmelding håndteres af Peopleteam, og du vil derfor blive sendt til Peopleteam.dk.

Hvis du har problemer med din tilmelding, send mail til: info@peopleteam.dk