22. januar 2018

Serviceskolens kurser

Serviceskolen.dk er for dig, som har kundekontakt i dit daglige arbejde, og som ønsker helt konkrete værktøjer til at kommunikere endnu bedre med dine kunder.

Serviceskolen.dk giver dig vigtig viden om kundeadfærd, og lærer dig, hvordan du imødekommer kundernes forventninger gennem servicedyder som f.eks. nærvær og imødekommenhed. Samtidig lærer du, hvordan du hjælper kunden hurtigt og effektivt gennem god kommunikation.

Alle teknikker kan bruges med det samme, og teorien bag dem er både veldokumenteret og gennemprøvet i en lang række serviceorienterede organisationer.

Kursusoversigt:

Service mindset

Telefonisk kommunikation

Skriftlig kommunikation

Kropssprog i kundekontakten

Profiltyper

Klagehåndtering

Salg via kundeservice

Touchpoints, kunderejser og servicedesign

Relationel koordination i kundeservice

Målinger og KPI’er i service

 

Vil du gerne modtage vores nyhedsmail?

Her modtager du informationer om kurserne direkte i din mail.


Tilmelding håndteres af Peopleteam, og du vil derfor blive sendt til Peopleteam.dk.

Du kan også ring eller sende en mail, hvis du ønsker at vide mere om kurserne.

Telefon: 42 75 44 14

Mail: info@peopleteam.dk