22. januar 2018

Om os

Serviceskolen.dk© er opstået som et strategisk samarbejde mellem Peopleteam og Dialog+. Begge er virksomheder med mange års erfaring i branchen, og arbejder ud fra videnskabelige undersøgelser om kundeoplevelser, og hvordan vi som serviceleverandør kan skabe positive serviceoplevelser i enhver kundekontakt.

Herunder får du en kort præsentation af Peopleteam og Dialog+.

Serviceskolen drives rent teknisk af peopleteam.dk, og kommunikation, mails og nyhedsbreve varetages ligeledes af peopleteam.dk.

Peopleteam

Når kunderne henvender sig, har de to primære ønsker: At få løst deres henvendelse – og at møde en medarbejder med gode serviceevner.

Peopleteam tilbyder at hjælpe med begge dele – og vi gør den gennem kurser, konferencer og rådgivning inden for serviceoplevelser og kundeservice.

Vores speciale er praktiske redskaber og håndgribelige metoder, der kan bruges med det samme, de er lært. Vores koncepter er forankret i solid teori og videnskabelige analyse af adfærd, der skaber resultater – både når det drejer sig om de praktiske processer og kommunikation – og om personale- og forandringsledelse.

Filosofien hos Peopleteam er, at når den ønskede adfærd er konkret og observerbar hos den enkelte medarbejder, giver det den største værdi til kunderne og internt i organisationen.

Besøg os her

Dialog+

Dialog+ har massiv erfaring med analyse af kundekontakt i telefon, e-mail og i personlige henvendelser. Vi har gennemført analyser, kurser og individuel praktisk kommunikationstræning i en lang række virksomheder, kommuner og offentlige institutioner i Danmark.

Vi har lyttet til tusindvis af kundedialoger, og har stor erfaring i at spotte de positive og mindre positive elementer i dialogen. Med afsæt i denne viden, gennemfører Dialog+ målrettede og virksomhedstilpassede kursus- og træningsforløb.

Dialog+ anerkender den praktiske dimension i læring, og arbejder derfor målrettet på at skabe både teoretisk og praktisk kompetence for alle kursusdeltagere. Vi arbejder udfra indsigt i Best Practice og tendenser for branchen, og en værdimæssig overbevisning om DNA’en for den gode serviceoplevelse.

Dialog+’s målsætning i udførelse af alle opgaver er: ’Forståelige, effektfulde og praktisk anvendelige løsninger’.

Besøg os her